Medlems information om hjælp i Dana Cup i uge 30 - 20.-28. juli 2019

13. apr 2015
              


Vigtige informati
oner: 

Foreløbig oversigt over de enkelte holds vagter

Informationsbrev til medlemmernformationsbrev til medlemmer    

Liste over tovholdere i de enkelte årgange  

Online-tilmelding tryk HER


DanaCup familie
                     
Information til Fortunas medlemmer og forældre!

 
Vi har nu planlagt, hvilke opgaver Fortunas spillere, trænere og forældrene, skal udføre ved årets Dana Cup. Her skal I være opmærksom på, at vi benytter nye årgange, - altså de årgange I spiller i efter ferien.

Som sidste år vil der være tovholdere til rekruttering i de enkelt årgange. Se kontaktliste øverst på siden! 

Husk at du og dine forældre optjener points til brug ved fremtidige rejser! Læs mere om klubbens pointsystem på hjemmesiden.

Er du som hjælper allerede tilknyttet en afdeling, vil vi gerne, at du tilmelder dig der igen. Vi vil meget gerne, at du tilmelder dig hurtigt, - dog senest den 17. juni.

 

Hvad enten I har ferie eller ej - håber vi, at I under alle omstændigheder vil hjælpe! Når, vi har modtaget jeres tilmelding, bliver I registreret og indplaceret i systemet.

Du kan se dine vagter på Fortunas hjemmeside fra den 2. juli.

Tilmelding: Online-tilmelding tryk HER

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dana Cups kontor:
Kl. 9:00-16:00 Janelle Cordia eller Helle Klarskov : tlf.: 9891 1700 eller 9891 1300 mail: frivillig@danacup.dk

eller Hanne Brusgaard efter kl. 17.00 på tlf 4061 7424 eller på mail: h_brusgaard@mail.tele.dk

Husk at udfylde tilmelding så du markerer hver enkelt afdeling du arbejder i .

 

Med venlig hilsen

Dana Cup

Jette Andersen

 

 

Flere nyheder