Spring til indhold

Frivillig check-in

Til alle Dana Cups frivillige hjælpere

Igen i år har vi lavet et check-in for alle vores frivillige hjælpere. Det betyder at I, som frivillige hjælpere, skal check-in inden I påbegynder jeres første vagt.

Her laver I så check-in for alle jeres vagter i ugens løb. Der skal altså kun Check-in en gang.

Dana Cups frivillig – check-in finder I for enden af Hallen Park Vendia (vest) i det midterste lokale.

Der er følgende åbningstider:

  • Søndag den 20/7 til mandag den 21/7 kl. 10.00-18.00
  • Tirsdag den 22/7 til fredag den 25/7 kl. 09.00-12.00

Ved check-in får I, som Dana Cup hjælpere, udleveret følgende:

  • – Hjælperarmbånd til brug for bespisning når du har vagt
  • – Dana Cup-hjælper T-shirt
  • – Information om årets hjælperfest for voksne lørdag d. 13. september 2025 i Fiberhallen
  • – Og meget mere

Har du ikke mulighed for at imødekomme de angivne åbningstider, så tag kontakt til os – så finder vi en alternativ løsning.

Vi ønsker jer alle en fantastisk uge hos os her på Dana Cup!

Har I spørgsmål er I velkomne til at kontakte Dana Cups kontor på tlf. +45 3094 2328 eller via mail på frivilligobfsctd@danacup.dk

Vi glæder os til at ser jer og ser frem til en rigtig god uge!

Til toppen