Spring til indhold

Hjælp til Dana Cup

Dana Cup 2016 information til medlemmer og forældre! Uge 30 (fra lørdag den 23. juli – til søndag den 31. juli)

Vi har nu planlagt, hvilke opgaver Fortunas spillere, trænere og forældrene, skal udføre ved årets Dana Cup. Her skal I være opmærksom på, at vi benytter nye årgange, – altså de årgange I spiller i efter ferien. Husk, at du og dine forældre optjener point til brug ved fremtidige rejser! Læs mere om klubbens pointsystem på hjemmesiden.

Er du som hjælper allerede tilknyttet en afdeling, vil vi gerne, at du tilmelder dig der igen. Vi vil meget gerne, at du tilmelder dig hurtigt, – dog senest den 13. juni.

UNGDOMSAFDELINGEN:

Årgang 1997 og 1998

Spillere: Køkken: Salaten, kogehold, mullepiger eller andre køkkenaktiviteter (hjælper holdvis)

Forældre: hjælpe med madudlevering og dørvagter

Årgang: 1999-2000-2001

Spillere: Køkken – flere afdelinger

Forældre: Primær opgave er pasning af Hyttebyen og campingpladsen (Dana Cup Town), samt udlevering af mad til hjælpere. Sekundært: vagter på stadion i barerne til åbning og finalerne, samt rengøring i klubhuset i uge 30.. Andre opgaver kan være madudlevering samt dørvagt.

Årgang 2002-2003-2004-2005 (spiller med under Dana Cup)

Spillere: Køkken – flere afdelinger (hjælper holdvis)

Forældre: Køkken – Udlevering af mad mm. eller dørvagt ved måltiderne

Årgang 2006 og senere: (spiller ikke med i Dana Cup)

Spillere: Køkken – Udlevering af saftevand samt små opgaver

Forældre: Køkken – Udlevering af mad, gerne med sit hold og forældre fra samme årgang.

Dana Cups åbningstider – ( I skal møde 15 minutter før i køkkenet) er:

Frokost kl. 11.00 – 15.00

Aften kl. 16.30 – 20.00 (mandag fra kl 15.30 til kl. 20.30)

U11 og yngre spiller ikke med under Dana Cup, – men hjælper til sammen med sine forældre under turneringen evt. samlet som hold med forældre.  

Husk, at betingelsen for at spille med under Dana Cup er at man hjælper!

SENIORAFDELINGEN:

Senior:

Køkken: Salaten, Sovsen, mosen eller kogehold

Vagttider:

Salaten: mandag fra 10 – 15, tirsdag – fredag fra 8-14.30

kogehold: tirsdag – lørdag fra 8-14.30

Sovsen: mandag – fredag fra 12.30 – 20

Mosen: mandag – fredag fra 12.30 – 20 og lørdag fra kl.10-14.30

Old Girls:

VIP Aften – tirsdag

Andre afdelinger: Køkkenudlevering, Bar eller der hvor I normalt hjælper til.

red IMG 2890

Hvad enten I har ferie eller ej – håber vi, at I under alle omstændigheder vil hjælpe!

Når vi har modtaget jeres tilmelding bliver I registreret og Indplaceret i systemet. I vil så modtage besked om mødested og tid.

Tilmelding:

Online-tilmelding på www.fortunahjorring.dk

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dana Cups kontor:

Joan Cleri: tlf.: 25 10 40 93 på mail: kd.pucanadobfsctd@naoj  hverdage fra kl. 9.00 – 16.00

eller Hanne Brusgaard efter kl. 17.00 på tlf 4061 7424 eller på mail: kd.elet.liamobfsctd@draagsurb_h .

Husk at udfylde en tilmelding for hver enkelt afdeling, hvis du arbejder i flere afdelinger.

Med venlig hilsen

FORTUNAS BESTYRELSE  

Til toppen